sunnuntai 29. toukokuuta 2016

5. jakson itsearviointi

Paljon asioita koulussa ollaan käyty läpi ja paljon olen oppinut. Meillä on ollut erilaisia projekteja koulussa mm. loisto, Hyvä alku tapahtuma jne. Projektit ovat antaneet paljon, jo ammatillisesti kuin sosiaalisten suhteiden kehittämisen kannalta. On joutunut omalla tavallaan haastamaan itsensä.
Alku jännityksestä ohi päästyäni odotan innolla asiakaspalvelupäiviä koulussa. Pääsen tekemään erilaisia leikkauksia, värejä yms. Joka päivä olen oppinut jotakin uutta ja nautin työstä. 
Olemme käyneet erilaisissa kampaamoissa vierailulla. Vierailut ovat antaneet eri näkökulmia millainen kampaamo voi olla ja samalla olen itse käynyt miettimään mahdollisesti omaa kampaamoa. 
Olen kehittynyt taidollisesti ja tiedollisesti, mutta niin paljon on vielä opittavaa. Tekemällä oppii. Odotan innolla mitä tulevan pitää. Vuoden olen nyt päässyt tutustumaan tähän alaan, ja olen entistä varmempi että tämä on minun juttuni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti